Aku manusia tak sempurna ~

Rabu, 14 November 2012

Mara Hilang Clara mati digilis T_T

Belom reda lagi kesedihan dan kesengsaraan aku akibat putus cinta dengan someone , nampaknya Tuhan sekali lagi menguji aku dengan berita kematian Mara ! Seekor anak kucing yang menjadi kesayangan aku dan family .  kematian mara sama je dengan kematian kucing-kucing peliharaan aku yang lain , mati sebab digilis kereta .Kereta tu pulak kepunyaan bapak aku Ismail Shamsudin ! So aku pun tak boleh nak salahkan dia sebab kucing-kucing aku memang gemar tidur bawah kete .  Kalo orang lain yang

gilis memang aku saman 10 juta la! jangan main-main dengan aku . Sukar sangat nak terima ketiadaan Mara . Aku x sempat nak tengok dia besar . Aku tinggalkan dia masa umur dalam sebulan lebih-lebih camtu la and then aku datang johor . Mara ni bebeza dengan kucing-kucing aku yang lain . Warna oren , bulu lebat giler , kuat menikus . Mara ni adik kepada Clara . Clara pulak hilang sampai harini tak jumpa ! Firasat aku mengatakan ada orang curik !! Clara & Mara sama-sama chomel .  Sedihnya ! Huhu .

Dikhabarkan Mira , Ibu kepada Clara and Mara dah beranak pulak . Sayangnya , anak yang baru dilahirkan  semua tak sama dengan Clara dan Mara !! Kiut pulak , abang  kepada Clara dan Mara , dikatakan degil . Buat hal naik rumah jiran depan tak reti nak balik ! Kiut ni jantan k . Bukan betina . Boleh jadi yang Clara dan Mara ni anak dia !Apapun aku sedih sangat dengan berita mengejut ni ! Harapan aku semoga Clara dijumpai !


Tiada ulasan:

Catat Ulasan