Aku manusia tak sempurna ~

Selasa, 25 Oktober 2011

SPENDER-MAN 1 MALAYSIA! HAHA

model pon tak nampak muka! malu kot ..hahaha
yang penting bukan ben ameer modelnya..hehe



Hai guys! korang jangan kaget yer lihat spender kat atas tu...
bukan yang aku punya sama skali ok! hahaha
so far aku tak penah lagi pakai spender jenama ni...
tak silap aku baru jer kuar pasaran
1 malaysia dok kritik spender ni!
spender one malaysia! piwitt!!!
aku pakai jenama biasa jerk! takder kelass! haha
konpem orang PAS , PKR , DAP tanak pakai hehe

pakai kat dalam suar bukan orang nampak pon...
lain la pakai spender kat luor macam spiderman
yang penting spender ni memberikan keselesaan buat korang...
betul tak?
janji bila pakai rasa heppy go lucky ..wakakaka~
so kalo korang rasa nak pakai beli jer..haha
jangan malu2 tapi mahu..haha
tak sure kat mana boleh dapatkan spender ni..
cubalah korang carik2 dekat kedai 1 malaysia!
nama lagi spender 1 malaysia kan..
takkan dekat pasar malam kot....
1malaysia bukan sembarangan jenama yer noks!
slogan perdana menteri kita!
satu malaysia rakyat didahulukan pencapaian diutamakan..hehe
so tak salah kalo kita pakai spender ni...
kalo pak najib tengok mesti bangga! haha
tapi sayang pak najib tak dapat tengok sebab benda kat dalam...
hahahaha ( selok gulim2x)
sokonglah produk keluaran tempatan...
terbukti sekarang negara kita dah selangkah kehadapan...
so tahniah buat kerajaan malaysia
menghasilkan spender jenama sendiri...
conpem aku beli lah lepas ni haha...
tak salah kalo nak mencoba sesuatu yang baru
orang kata 'belum cuba belum tau'
'tak kenal maka tak cinta'
so cubalah dulu! bla bla bla
ambil jer saiful bukhari jadi model spender ni!
nantikan kemunculan kondom & bra 1 malaysia pulak yer..
apa-apa jelah! hahahaha
maklumlah negara dah berpendapatan tinggi..
trans4money suar dalam 1 malaysia berjaya!!
rakyat pakai suar dalam 1malaysia sejahtera..selesa & bergaya!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan