Aku manusia tak sempurna ~

Jumaat, 26 November 2010

sO sad inside....(Diari hidup ben ameer)


Kenapa die pergi tinggalkan aku???itulah pertanyaan yang sering terungkai d lubuk fikiran aku....aku xpercaya die snggup buat aku begini....xpercaya dan aku xpercaya!! disini aku akan memeprkenalkan bekas kekasih aku itu sebagai H....aku kenali H

sejak dari tingkatan 1 di smktj melalui seorang rakan aku yang bernama mustaqim....perkenalan biase selama 3 tahun membawa kpd bibit2 cinta antara aku dan H...percintaan kami terpaksa kami rahsiakan dahulu dari pengetahuan family n kawan2 kami....sikap aku & H yang sangat pendiam & pemalu mnyebabkan kami xpernah bermesra or berbual2 di skolah... percintaan kami juga sukar digosip & disyaki oleh kawan2..guru2....kami sekadar ber SMS...berhubung...berbual2 melaui telefon....tapi itu dah cukup gembira bagi aku....semase di skolah H banyak membantu aku....H pernah melangsaikan yuran persekolahan aku disaat2 aku kebuntuan wang....setiap hari, bile pulang dari sekolah H pasti akan memeberikan aku sekuntom bunga raya merah sebgai tanda cinta H pada aku.....i love u too H!kehadiran H mengisi kekosongan & kesunyian di hati memberi 1000ooooooo1 makna dalam hidup aku ..H telah membuatkan hidup aku heppy...heppy & terus heppy....hanye Tuhan yang tahu betapa nikmatnya percintaan antara aku dan H..2 tahun kami bercinta...pelbagai ujian..dugaan..cabaran dtg untuk menguji kesetiaan & kasih sayang antara kami...tempoh itu juga membuatkan aku lebih mengerti sikap H yg sudah mulai jelezz bile aku ngobrol dgn wanita2 lain...kasih sayang & cinta aku terhadap H menjadikan aku lebih sabar menghadapi sikap H yang terlampau cmburu itu.....H pernah bermasam muka... xmenegur....xber sms dgn aku selama seminggu disbbkan sikapnya sndiri yg terlalu cemburu....... H juga pernah meminta supaya aku melpaskan die........aku buntu! buntu!buntu!! aku Xbleh lepaskan H! terus terang aku katekan aku xbleh hidup tanpa H....Aku benar2 mencintai H...aku sanggup lakukan ape saje demi H..H wanita pertama yang aku cintai ..sayangi.......aku xmngerti dengan H .....berkali2 aku cuba memujuk H tetapi H tetap dengan pendiriannya... berkali2 juga H merayu....memaksa aku untuk tinggalkan die....namun atas desakan itu aku terpaksa akur dengan kehendak H....."ya! saya lepaskan awak!!!"..!!!kate2 yang membuatkan aku menyesal seumor hidup!! tapi itulah jawapan yang dinanti2kan oleh H....nape H msih lagi xmngerti bahwa aku sgt mencintainya??aku benar2 sedih dgn apa yg berlaku......sampai hati H melukakan hati aku...apa dosa2 aku pada H????????sejak dari hari itu aku cuba memaksa diri aku untuk menjalani hidup tanpa H tapi aku x berdaya!!aku lemah tanpa H.......aku xsanggup dibenci oleh H!!sebulan kami berpisah...walaupom tiade hubungan cinta ape2 lagi antara aku dan H,kami masih lagi berkawan rapat seolah2 tiada ape yg berlaku antara kami berdua...kami sering berbalas2 sms..berhubung melaui telefon seperti biase...aku sgt bersyukur karena H xmembenci aku.....aku sering tertanya2 adakan H akan memberi peluang kedua untuk aku????aku disini dengan sejuta cinta untuk H.....sikap H yang slalu mngambil berat tentang aku melaui sms membuatkan hati aku lebih yakin yg H masih lagi mencintai aku..!!! pada 23 julai 2007(form 4) H memberitahu aku yang dia akan bertukar sekolah kerana terpaksa mengikuti ibu bapanye ke Pahang....hati aku luluh mendengar kate2 H itu......aku xsnggup berpisah dgn H karena aku masih mencintai H...tapi H berjanji dgn aku yang die xakan lupakan aku.......namun janji hanye tinggal janji!sejak H berada di sana...sehingga skrg tiada kabar or berita ape2 pom dari H...sms aku pon xpernah lagi dibalas oleh H.........mnyebabkan aku tertekan!!..adakah H bnar2 sudah lupakan aku??!!....kemana kau pergi H?????mane janji H????.......snggup H lupakan aku....aku begitu sedih...sedih...xsaper yg mngerti!!....aku sgt mengharapkan cinta dari H.....sungguh pedih..seksa...derita hidup aku tanpa H disisi....aku pernah menangis kesorangan....aku malu untuk memberitahu family aku tentang sumer ni.....ape2 pon aku tetap meyakinkan diri aku bahawa H pasti akan kembali bersama aku satu hari nanti......pada 22 ogos 2010- aku mendapat berita yang H sudah berkahwin dengan seorang jejaka pilihan hatinya.....!!!oh! aku xpercaya!! aku xpercaya! sampai hati H....i hate u!!! i hate u H!!!! knape H xmemberitahu aku yg die akan berkahwin??siape bakal suaminya???bile??dimana???kenapa???kenapa H???adakah H lakukan sumer ni karena H mendendami diri aku??tapi kenapa??ampunkan dosa2 aku pada mu H..hati aku benar2 terseksa sejak mendengar berita yang bg aku sungguh sial itu!!!akhirnya harapan aku untuk kembali bersama H hancur berkecai....kenapa H snggup pergi meninggalkan aku??kenapa???prasaan aku mula membenci H..!!!aku betol2 sedih!!!!!!!!!!!andai ditakdirkan satu hari nanti H ingin kembali berlutut..merayu kpd aku....xmungkin & xmungkin lagi aku akan menerimanya ...name H sdah luput dalam ingatan aku....pergi kau H!!!...aku doakan semoga H bahagia disamping org tersayang.....sudah tiba masenye tok aku melupakan H!!.....SELAMAT TINGGAL H..... ......sekarang hidup aku kembali tenang tanpa H....terime kasih Ya Allah karena sudah merawat luka yang sgt pedih di sudut hati aku ini.........citer yang benar2 berlaku dalam hidup aku!

12 ulasan:

  1. salam berkawan ben..knapa xde shoutbox? kalu ada mst meriah..syg la blog cantik2 ni xdpromosi..cerita best2 plak tu..nnt buat shoutbox ekk..

    BalasPadam
  2. hai serikandi...selamat berkawan gak..shoutbox?kan dah ade kat sbelah tu..lg ponblog sy ni msih baru lg..hehehhe.....

    BalasPadam
  3. Access not allowed. You can only use this shoutbox from owner's website.

    The shoutbox identifed that you came from "http://welcometoplanetben10.blogspot.com/" which doesn't match the owner's website.

    xbley chat pun..ayat kat atas tu yg kluar..sy cuma nk bgtau awak silap folo ye?dessert galore tu sy br je buat..xpayah la folo..folo main blog di http://srikandi0331.blogspot.com/ cukup la..huhu..nnt org xnampak muka hensem n macho awak tu..ok..bye

    BalasPadam
  4. aikkk...yeker..peliknya..nape lau buka tanpa masukkan emel n password leh chat?pelikknyee..huhu...

    BalasPadam
  5. sedihnyer huhu..H tu nurul ilham ker ben?? hehe,,(cntia said)

    BalasPadam
  6. cdihnyer...xper2 bunga bukn sekuntum..ingt jnji awk..umo 23 bru leh brcnta blik tau.. hhahaha :P

    BalasPadam
  7. H tu Hidayah laa...Tapi Hidayah pun dah nak kawen ngan Zaini...hehehe...Sabar ye dik..nanti ade laa yg lebih baik utk awk...Inshaallah...

    BalasPadam
  8. mmg sedih acik bace kisah alang nie...tp x pew...insyaAllah....ada jodoh untuk alang.....alang sabo yew....kami semua kawan2 akan mendoakan yg terbaik wat alang...=)

    BalasPadam