Aku manusia tak sempurna ~

Sabtu, 11 Februari 2012

oh bella calamidades!

 Hidup aku kembali boring sejak my sister in-law ,Bella Calamidades balik ke Pineng . Aku sangat merindui masakannya yang 10 kali ganda lebih sedap daripada masakan abang aku.Hehehe .Jangan terasa yer my bro , mintak sori sebab dah banyak kali aku mengata kat ko dalam blog nih.Maybe ni dah kali ke 100.Genap! Pasni conpem aku tak nak ngata ko lagi dah.Aku pun ingat dosa jugak!Aku sayang ko!(dalam hati werkk!) hahaha.Seriusly aku amat merindui Bella Calamidades! Korang jangan ingat Bella Calamidades dalam telenobela kat tibi tiga pulak.Bella Callamidades ni dah jadi wife abang aku k ! So sesape pun x boleh tackle dia termasuk aku! Bella kat telenovela tu banyak hipokrit! pemalas ! harap muka je lawo .Nilah Bella Calamidades versi pinang ni! seksi tak?  Curlast ko jah .Haha

Ben dan Bella calamidades
Bila la pulak dapat makan cucur ,puding , nasi goreng dari air tangan  Bella Calamidades! , nak p jejalan round satu bandar johor, nak p makan chiken cop yang harga 5 ringgit kat Hutan Bandar ,nak window shopink.Hehe .Saya dah nak balik klate nih Kak bella oii .Kalo bukan sebab Bella calamidades , memang haram jadah my brother nak bawak p jejalan canggini . Hahaha . Tunggulah sampai kiamat pon. Aku bertuah sebab ada kakak ipar yang rajin! Isteri solehah .Banyak perubahan berlaku dalam rumah abang aku yang serba rimas nih sejak dia datang .Rumah hampir jadi istana maharaja Haha . Complete!!! Urusan rumah yang selalu aku buat,100 percent ditangan Bella Calamidades.Makan minum , pakaian semua terjag...bangun tidok pagi makanan dah tersedia .So sepanjang Bella Calamidades stay sini tiba giliran aku la pulak goyang kaki! Buat keje ye bik . sambil gelak jahat ! Sori kak bella if terbaca . Sekadar suka2 jer .Saya sayang akak ketat2 k .Heheh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan