Aku manusia tak sempurna ~

Rabu, 7 April 2010

Pretty oh Pretty!

-Aku ade seekor kucing yang aku beri name 'pretty...die nakal.. cantik..kiut..manja..kuat berak..hak3(tengok la die..kt atas tu..cantek kang?kang? hehehe)
-perasaan kasih & sayang aku terhadap makhluk Allah yang bernama kucing ni...mnybbkan aku menyanyangi die lebih daripada mak bapak aku sndiri..cewek aku sndiri...adik2 aku sndiri..ngeee...
-betapa sayangnye aku kt die..every day aku mandikan die..siap2 pakai syampoo n gosok gg
die lg.....tdor pon ngn aku gak mlm2..hehe

-tp,ape yang mnyedihkan aku akhirnya..arini aku terpaksa berpisah ngn die..
-atas sikap die yg suke berak atas umah,menyebabkan ayah & mak aku membuat kputusan untuk buang die..oh! tidak3..aku btol2 xsnggup! xsmpai ati! xrela dibiarkan dia di buang bgtu sajerr...huhuhu
-aku xsnggup mlihat die berkeliaran....kelihatan seprti kucing2 hingusan di jalanan yg tidak bertuan..hodoh..kotor..kurus kering xcukup makan...busuk!..oppss terlebey sudaa..hikhik
-mula2 aku bercadang nak kurung die dlm sangkar..tp tkot nnti xsmpai ati plak aku tngok die kene kurung..
-last2 aku ambik keputusab tok bg kat kawan aku...lgpon da lame dia mintak..
-walaopon berat tok aku lepaskan die..tp aku terpaksa gakk..aku xde care lain..
-aku betol2 sedih arini..xtahu lagi nak ckap cm ner...
-kdng2 aku pkir nape Allah jadikan die sbgai seekor binatang?
-nape aku harus berpisah ngn die?
-pepun,aku akan sntiasa doakan die agar selamat disana...
-i love you pretty....!!

sekian....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan