Aku manusia tak sempurna ~

Sabtu, 29 Oktober 2011

[EFS] Happy birthday to Saya! ♥

kek chease special~seprise!
usia 20-an tetap sweet kan:p



Assalamualaikum dan salam sejahtera. Hari ini tanggal 30 oktober 2011 sekali lagi aku aku diberi peluang oleh Allah subhana'wataala melangkah satu lagi tangga usia. sedar tak sedar sudah dua puluh tahun aku nikmati udara Allah tanpa dikenakan cukai satu sen pun! Alhamdulilah shukur tak terhingga aku panjatkan kepada Maha Pencipta kerana masih melanjutkan usiaku.thankz Allah! jadi dengan perasaan tak malu aku nak ucapkan selamat hari jadi buat diri aku sendiri.welcome 20!
Semua orang didunia ni gumbira bila sambut birtday kan. Tapi hari jadi yang ke 20 tahun ni sedikit berbeza dengan tahun-tahun lepas.kalo tahun lepas mak aku siap buat birthday parti lagi untuk aku.macam-macam mak aku masak.nasik lomak , bihun mee goreng , puding koktail , kek cukelat dan macam2 lagi la.tak larat nak sebut.haha.ajak kawan ramai-ramai datang rumah.dapat present banyak dari dia orang. seronok giler.tahun ni nak sambut pun nak tak nak je.ala kadar je sambut.dapat potong kek and baca wish dari kawan-kawan pun jadilah.sedih pun ada.maklomla dah tinggal usia belasan.rasa diri ini semakin tua bangka.apa pun kene terimalah hakikat hidup.takkan nak muda sampai mati...
Terima kasih sekali lagi Ya Allah panjangkan umurku.semoga hidupku sentiasa mendapat rahmat dan barakah serta dipermudahkan segala urusan hidup selepas ni.terima kasih buat bonda terchenta lahirkan aku didunia ini dan pengorbanan yang dilakukan sejak kecil lagi. i love u mom! muah!!!!!!


terima kasih my beloved friends tak kira di luar o dalam laman social networking seperti facebook terutamanya ,tagged ,my space , twitter yang tak jemu-jemu wish birthday aku k.2 hari before birthday aku lagi dorang dah wish.thanks yang wish melalui sms.tak lupa juga yang bagi present.sayang awak-awak semua ok!!! may all your wisher come true and have a great celebration.omaigod celcom upax! thanks bagi panggilan dan sms percuma selama 7 hari.tak guna pun.just no 8pax!
Di kesempatan ini juga aku nak ucap tahniah buat adik aku muhd ilham ismail kerana berjaya mendapatkan tawaran melanjutkan pelajaran di Universiti pendidikan sultan idris. berkat hari jadi aku.aku jeles la noks.dah lama aku menanti tawaran universiti.tup tup dia yang dapat dulu.tak perlah dah rezeki dia.semoga dia success disana nanti dan berjaya mencapai cita-cita untuk menjadi seorang guru.Amin.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan