Aku manusia tak sempurna ~

Jumaat, 3 Februari 2012

Izwan Pilus .. Raise in Peace!





Antara gambar terakhir arwah

Dalam lelapku ini ku terbayang wajah seakan puteri dan hilang segala rupa yang telah ku bayang ...Inilahlah bait2 lagu 'Indah Lelapku' nyanyian Allahyarham Izwan Pilus yang memecah kesunyian aku pada malam ni. Best tak aku nyanyi tanpa sore? Tetiba teringat dekat arwah Izwan Pilus malam2 buta ni,memang dah tak ada orang lain ke nak ingat.Orang yang dah pergi jugak aku ingat.Al-fatihah buat arwah yang dahulu meninggalkan kita. Oh Izwan Pilus,raise in peace!Semoga Arwah ditempatkan dalam kalangan orang beriman,Ameen!Actually aku salah sorang peminat arwah k.Minat sangat dengan lagu2 arwah yang salu  kuar kat corong2 radio.Antaranya kembali senyum,erti kasih dan yang paling pemes skali lagu indah lelapku.Aku mula kenal dengan arwah sejak dia jadi finalis bintang rtm 2004 and then buat album single pertama 'Indah lelapku' tahun 2005,pastu arwah pun pernah jadi finalis abpbh 2006 dan aim 14.Kira banyak jugak lah sumbangan arwah dalam dunia seni.Kehilangan arwah amat2 dirasai!Arwah antara artis lelaki yang tak banyak gosip! boleh puji bab tu.Lagipun orangnya tak kureng hebatnya jugak,tampan.Skali pandang macam korea pun ada,senyuman yang cukup memikat and mudah mesra dengan orang lah.Arwah memang menjadi kegilaan ramai gadis2 diluar sana termasuk kakak aku hahahah! Arwah suka sangat berpakaian ala2 korea.sesuai sangat lah.Sama dengan adik arwah si Aril Af tu.Kalo nak tahu cubalah search dekat google dik non.Aku pun tekejut b***k arwah dah meninggal.Don't expect at all!Patutlah dah lama arwah tak kuar tv .Salunya arwah yang kerap jadi pengacara kat tv1.Si Aril tak ada pulak bagitau yang abang dia sakit dan dimasukkan ke hospital.Tup2 update status kat twitter bagitau Abang dia meninggal dunia akibat jangkitan kuman dalam darah!Sedih beb!!xboleh nak dengar dah lagu dia ni . Ok perlu tutup radio sekarang! tet!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan