Aku manusia tak sempurna ~

Selasa, 1 Mei 2012

Tahniah Fasha & Jejai


Assalamualaikom & salam sejahtera uols .  Jenguk blog pepagi buta  tiba-tiba rasa x lengkap kalo x tulis entri . hehe . Dengar kabo Fasha Sandha dah kawin  kan dengan Jejai .Sayang sangat Fasha ni , muke dah lawa , kenapa la laki orang yang ko pilih! kalo ensem xper , ni muke pon pecah rumah. Harapkan kaya je . Anak Tan sri gittew !! hehe .Jodoh katakan.Hmm baguslah , syukur Alhamdulillah akhirnya dia kawin jugak . Semoga mereka bahagia hingga akhir hayat , sempat jugak la aku belek - belek gambar dan video perkahwinan dia dengan Jejai semalam dalam beutifulnara .Tak Grand sangat perkahwinan dia kan .Ingat bila dah kawin dengan  anak orang kaya buat majlis kawin wedding of the year . hehe Biasalah , dengan duda anak satu je pun. kah kah kah.  Harap sangat pasni dia x gedik -gedik lagi , xde lagi gosip pasal dia kan . Yela , selama ni membabi buta dengan gosip jer .Menang pelakon wanita popular kat abpbh pun sebab rupa , lakonan x la mantap sangat ! Aku x minat pun kat dia . memang la dia lawo , dulu ada la jugak minat sikit - sikit . Sikit je la . Tapi bila dia dah buat onar pecahbelahkan rumahtangga orang ,gosip situ,gosip sini, aku jadi meluat tahap dewa tengok dia ! sumpah pon , tambah - tambah kalo dia berpakaian macam pela*** . Aku memang sakit hati giler lah . Selalunya rumahtangga yang dibina hasil pecahbelah rumahtangga orang ni x kekal lama . Apa pun aku doakan yang terbaik buat ko Fasha Sandha!! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan