Aku manusia tak sempurna ~

Selasa, 1 Mei 2012

T_T

Aku sayang dia . Kenapa dia sanggup buat aku macam ni ?  Bayangkan  orang yang paling rapat dalam hidup aku pulak tu . Kenapa Allah enggan mengabulkan doa aku ? Masih ada yang terbaik ke buat hidup aku dan dia ? Bertahun - tahun  aku nantikan saat itu .Aku mencari kebahagiaan , bukan penderitaan . Bukan saja untuk aku , tapi untuk dia . Semalam aku mati-mati ingatkan apa yang aku harapkan dari dia benar-benar dikabulkan Allah , malah dia mengecewakan aku malam ni . Kenapa begitu cepat dia berubah hati ? sampai hati dia tipu aku !! sampai hati !! oh Allah , aku tak dapat bertahan lagi . Aku sangat - sangat kecewa malam ni . Jangan sampai aku melakukan sesuatu  tindakan diluar kawalan aku .. Kekadang aku x sabar sangat - sangat nak keluar dari kepompong masalah ni . Aku x tahan dah . Sumpah aku menyesal sangat ! Bawalah aku ke tempat yang sangat jauh ya Allah .. aku harap sangat. hope will come true ...''kalau kita kecewa pandanglah ke sungai , airnya tetap mengalir walau dihalang berjuta batu'' tapi aku x mampu untuk melihat sungai . Hati aku benar -benar terguris bagai dihiris sembilu luka .  Hatiku benar-benar kecewa##

Tiada ulasan:

Catat Ulasan