Aku manusia tak sempurna ~

Jumaat, 4 Mei 2012

Siti di KBMALL Kota Bharu ~

Kejap lagi lebih kurang jam pukul  2 : 30 petang nanti Dato siti , Khairul Fahmi aka Apek datang kb mall . Ada ujibakat simplysiti dekat sana . Apek datang aku x peduli sangat sebab dia pun orang  kelantan ! Yang Aku frust menonggeng  ni sebab tak dapat jumpa idola aku  ,Tok Ti . dari semalam aku terfikir - fikir nak g dengan saper . Aku x ada transport . Kete ayah aku bawak . Kawan - kawan pun semua bizi . So x nak kacau dorang . Lagipun dorang x minat Tok Ti . Aku peminat no 1 Tok Ti , dah lama  aku impikan nak jumpa dengan beliau dari dekat . Selama ni asyik dok tengok dalam TV je . So aku nak tau orang yang aku minat ni benar - benar wujud ke x kat luar ! Hahaha ! Adoi Tok Ti ni , time aku terdesak transport jugak dia nak datang . Kalau bole nak sangat jumpa dengan Tok Ti , nak salam dengan Tok Ti ,  bergambar dengan Tok Ti , nak  jadi  peserta ujibakat simplysiti dengan Tok Ti . Ops ! Layakkah aku ? Aku anti wangian . Hahaha . Dah la perkahwinan Scha Al - Yahya dan Awal Ashaari semalam x dapat g . Malang betul nasib aku . Takper lah x dapat jumpa Tok Ti harini . Sampaikan salam aku pada Tok Ti. Aku jeles sangat dengan korang yang dapat jumpa Tok Ti .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan